«Той, хто не вчиться 5-10 годин на тиждень, застаріє, як технології»
Рендалл Л. Стефенсон
Розвиток інноваційних технологій – основа освітніх реформ – перетворює освіту на продуктивний сектор економіки. Життя ставить перед нами нові виклики, ми можемо їх подолати лише здобуваючи нові знання. Від педагога сьогодні вимагають безперервного професійного розвитку.
10 січня 2025 року у Комунальному закладі «Балтський педагогічний фаховий коледж» відбулися традиційні січневі педагогічні читання. Педагогічним та науково – педагогічним працівникам був запропонований самостійний вибір реалізації себе за різними напрямами навчання та типами знань.
Викладачі ЦК психолого – педагогічних дисциплін Бронзель Л.А., Дончук Н.В., Іванов В.В., Щур В.А., Маліношевська А.С., Поворознюк І.В. провели тренінг «Педагогіка партнерства у сучасних взаємовідносинах учасників освітнього процесу» з метою удосконалення раніше набутих професійних компетентностей та набуття нових компетентностей з урахуванням вимог Професійного стандарту учителя. Мова йшла про застосування механізму реалізації суб’єкт-суб’єктних відносин між викладачем і студентом, основні форми конструктивної взаємодії з батьками в інтересах здобувачів освіти.
Попельницька Світлана Іванівна, викладач іноземної мови, провела практичний інтенсив «Спілкування англійською у професійному колі», ознайомивши учасників заходу з якісними практиками підтримки належного рівня володіння англійською мовою, необхідного для виконання професійної діяльності. Тренер застосувала активності щодо висловлювання англійською мовою власних думок, бажань, намірів, пояснення своїх дій в освітньому процесі, професійному спілкуванні.
Віхренко Василь Харитонович та Тетяна Сергіївна, викладачі музичних дисциплін об’єднали викладачів захопливою зустріччю з українським музичним мистецтвом, провівши практичний інтенсив «Збережем скарби усі української землі». Кожен міг спробувати свої сили у грі на сопілці незалежно від рівня мистецької майстерності, розкрити свою творчу сутність, навчитися новому і знайти натхнення.
Сьогодні багато говорять про методичний булінг педагога, є нарікання на формалізм, паперотворчість, примусову участь у тренінгах, семінарах, майстер – класах. Більшість фахівців зосереджує увагу на продуктивності та ефективності, а не на швидкості вдосконалення. Учасники заходів неймовірно вдячні тренерам за професіоналізм і компетентність, активність та небайдужість до впровадження освітніх змін. Звичайно можна купити за заробітну плату час учителя, його фізичну присутність, уміння та навички, але не можна купити ентузіазм, ініціативу, відданість душі і серця. Для цього необхідні натхнення, внутрішній резерв сил, часові можливості й інструментарій, який буде працювати на отриманий результат.
Віримо в Перемогу і докладаємо зусиль на власному методичному фронті. Все буде Україна!
Comments